Delavnice in seminarji
Glede na trende v sodobnem trženju, spremljanja predpisov in dobrih praks izvajamo strokovna predavanja oz. delavnice in izobraževanja za sobodajalce, manjše gostince in kmete, ki opravljajo nastanitveno dejavnost na kmetiji.
Lokalne turistične organizacije, razvojne centre in druge podporne centre vabimo, da skupaj izvedemo delavnico za ponudnike manjših nastanitev na vašem področju.
Aktualne teme so:
1. Registracija sobodajalca, priprava na sprejem prvih turistov in obveznosti v času obratovanja
Obveznosti pred prvo nastanitvijo turistov:
-
Registracija dejavnosti, davčna obveznost, obveznost do ZPIZ, vpis v RNO
-
Priprava stanovanja - dokumenti in soglasja, minimalni pogoji opremljenosti in storitev ter kategorizacija po uvedbi standardov Hotelstars
-
Vzpostavitev aplikacije eTurizem in vodenja knjige gostov
-
Požarni red
Obveznosti ob nastanitvi turistov:
-
Dnevno poročanje v eTurizem - turistična prijava gostov in poročanje turistične takse
-
Izstavitev računa
-
Promocijska in turistična taksa
-
Mesečno poročanje v aplikacijo eTurizem za Statistični urad Slovenije
Udeležence seznanimo z možnostmi registracije dejavnosti, obveznostmi in postopkom ureditve stanovanja za kratkoročno oddajanje in poslovanjem v skladu s slovensko zakonodajo.
Poudarek je na dejavnosti sobodajalcev, a večji del vsebin velja tudi za ostale izvajalce nastanitvene dejavnosti (kmete in gostince).
2. Uporaba informacijskih sistemov v turizmu
-
Vrste informacijskih sistemov (rezervacijski, recepcijski in channel manegrji) in njihove funkcionalnosti.
-
Predstavitev in karakteristike nekaterih opaznejših rezervacijskih sistemov in portalov (booking.com, airbnb, tripadvisor…).
-
Povezovanje informacijskih sistemov - od oglaševanja do rezervacije, vodenja zasedenosti z avtomatskim zapiranjem terminov na več tržnih kanalih, poročanja v eTurizem, izstavitve računa, do mesečnega plačila turistične in promocijske takse.
Informacijski sistemi in internet sta osnovno podporno okolje vsakega ponudnika manjših turističnih nastanitev.
Udeležence seznanimo z aktualnimi informacijskimi sistemi (OTA, PMS, channel managerji), njihovimi funkcionalnostmi in pokažemo celostni primer vodenja poslovanja.
3. Novosti v kategorizaciji nastanitvenih obratov po uvedbi standardov HOTELSTARS
Vsebina:
a) Celostni vpogled v sistem kategorizacije
b) Novosti, razlike v primerjavi z dosedanjo kategorizacijo
c) Izvedba kategorizacije na praktičnem primeru
Udeleženci dobijo vpogled v pravni okvir kategorizacije in se pripravijo na izvedbo kategorizacije po novem pravilniku o kategorizaciji nastanitvenih obratov z vpeljanimi standardi HOTELSTARS kategorizacije.
Izvedene delavnice in predavanja zadnjih 5 letih:
Več o preteklih aktivnostih Zavoda GSD lahko preberete TUKAJ
Za dodatne informacije nas pokličite na 01 434 26 66 ali pište na info@gsd.si.
|