MALI TURIZEM IN ZAVOD GOSTOLJUBNOST SLOVENSKIH DOMOV
Razvoj, rezultati, usmeritve 1993-2015
Tretje obdobje od leta 2005 dalje
Skupna organiziranost, promocija in trženje
Aktivnosti za skupno organizacijo in podporo ternskim povezovalcem
Aktivnosti za vzpostavljanje skupne organizacije manjših ponudnikov nastanitev imajo različne pristope. Na podlagi izdelane strokovne podlage »Postopek organiziranja ponudbe manjših turističnih nastanitev v kraju, občini, regiji” ter gradiv za izvedbo na zaokroženem območju smo doslej opravili nekaj predstavitev lokalnim centrom za razvoj podjetništva, regionalnim razvojnim agencijam in občinam.
Za povezovanje in razvoj turistične ponudbe manjših ponudnikov smo med drugim za turistični produkt Turizem v zidanicah izdelali tehnične pogoje za ureditev nastanitev v zidanicah, svetovali pri ureditvi razmerja med nosilnim podjetjem produkta in lastniki zidanic, v ta namen posredovali primere tipskih pogodb za sodelovanje z lastniki zidanic. Turizem v zidanicah za spletno stran uporablja prirejeno platformo Elektronskega Turističnega Rezervacijskega Informacijskega Poslovnega Sistema – ETRIPS na naslovu www.zidanice.si.
Za širitev povezav nameravamo na platformo ETRIPS prenesti tudi turistični produkt Hiše s tradicijo, pri razvoju in trženju katerega smo najbolj izpostavljeni soavtorji.
V Katalogu zasebnih nastanitev izpostavljamo tudi manjše ponudnike nastanitev, ki so člani enega od naslednjih združenj, nosilcev turističnega produkta ali povezovalcev v slovenskem prostoru:
- POHODNIŠTVO IN KOLESARJENJE giz; produkta »Pohodništvo« in »Kolesarjenje« del katerega so tudi nastanitve prilagojene za pohodnike in kolesarje
- HIŠE S TRADICIJO, zavod; produkt »Hiše s tradicijo«, del katerega so tudi nastanitve v objektih s ohranjeno dediščino
- KONZORCIJ PONUDNIKOV TURIZMA V ZIDANICAH; produkt »Turizem v zidanicah«, del katerega so nastanitve v zidanicah
- ZDRUŽENJE TURITIČNIH KMETIJ SLOVENIJE; produkt »Prijazno podeželje« ali »Slovensko podeželje«, del katerega so nastanitve v kmetijah
Za leto 2011 je značilna tudi večja pripravljenost za sodelovanje s strani Slovenske turistične z namenom boljše izkoriščenosti dosežkov posameznih združenj za prodornejše promocijske aktivnosti, pospešen razvoj turističnih produktov, večje optimizacije poslovanja in racionalizacije stroškov za delovanje posameznega združenja in manjšega ponudnika nastanitev.
|