|
| |
|
MALI TURIZEM IN ZAVOD GOSTOLJUBNOST SLOVENSKIH DOMOV
Razvoj, rezultati, usmeritve 1993-2015
Tretje obdobje od leta 2005 dalje
Zaključek
V ideji majhnega podjetja je bil začetek v letu 1996. Izkazalo se je, da je bila takratna odločitev MOL-a in podpora v omenjeni smeri pravilna in učinkovita. Veliko je narejenega, veliko že uveljavljenega, vendar še vedno premalo in neusklajeno. Lahko bi rekli, kako dolgo še, kaj vse še morajo mali turistični podjetniki dokazati državni birokraciji in na kakšen način naj bi dokazali, da če delujejo in tudi uspevajo v zaviralnih zakonskih pogojih, lahko v spodbudnem okolju napravijo veliko več, kljub njihovi majhnosti.
Ker pa čas vedno prinese nekaj novega, čakamo, ko se bo dejavnosti Zavoda GSD in projektu Gostoljubnost slovenskih domov namenilo dovolj pozornosti, in se ga tudi s podporo ustreznih institucij na ravni države nadgradilo v smeri povezovanja in dviga kvalitete vseh zasebnih turističnih nastanitvenih zmogljivosti v Sloveniji. To je tudi način, ko lahko v povezavi z ostalo turistično ponudbo, ki jo Slovenija ima, razvijemo dokaj hitro nove ikone in celostne turistične produkte ter s tem izkoristimo ponujene priložnosti za razvoj inovativnih idej, ki vodijo v nova delovna mesta z višjo dodano vrednostjo v turizmu in z njim povezanimi gospodarskimi in društvenimi dejavnostmi.
|
|
|
| |
|